Wednesday 3 June 2009

The Telegraph and the eyeliner story

So I've had a nice letter back from the Telegraph in response to my complaint about their treatment of Jo Swinson. They say it was written "with care and in a way that will (sic) be readily understood by our readers". Written with such care that both the BBC and the Guardian (mislaid the link) misunderstood it.

They also say the facts are not in dispute.

They end by saying that there was no breach of the PCC Code of Practice.

In other words, they haven't done anything wrong and they haven't broken any rules. Does that sound familiar?

No comments: